Akce! Vytvořte si vlastní obraz. Teď s 20% slevou ZDE

Reklamace

 

 

O vaše fotovýrobky se staráme jako o vlastní. I přesto se ve výjimečných případech může stát, že s vaší zásilkou nebo objednávkou není něco v pořádku. Nebojte se, vše se dá řešit. Doporučení pro vaše první kroky najdete níže.

*Kompletní informace najdete v našich Obchodních podmínkách.


NEPŘEBÍREJTE PORUŠENÉ ZÁSILKY

Může se stát, že vám dopravce přiveze balíček, který bude natržený, proražený, zmáčknutý. V tom případě ho vůbec nepřebírejte a informujte nás na info@printomat.cz nebo telefonicky na čísle 602 201 551. Obsah zásilky s největší pravděpodobností také nebude v pořádku. My už s dopravcem vyřídíme vše potřebné.


CO DĚLAT, KDYŽ VÁŠ FOTOVÝROBEK NENÍ V POŘÁDKU

I přesto, že obdržíte neporušený balíček, může se stát, že se výrobek během přepravy porušil. Případně, ve velice vzácných případech, neodpovídá vaší objednávce nebo má jinou vadu. Prosíme, ihned nás kontaktujte na info@printomat.cz nebo telefonicky na čísle 602 201 551, abychom mohli situaci operativně řešit k vaší spokojenosti, reklamovat u dopravce nebo se s vámi domluvit na dalším postupu.


VŠECHNY FOTOVÝROBKY VYRÁBÍME NA MÍRU

Fotoprodukty pro vás upravujeme přesně podle vašich přání, na míru, proto není možné vrátit je bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů.