Novinka! Ušetřete při svém nákupu ještě více: ZDE

Často kladené otázky - FAQ

Jaké výhody budu mít, když se zaregistruji na Printomatu?

Registrace na našich stránkách vám usnadní kontrolu stavu vaší objednávky, umožní ukládání rozpracovaných projektů, které plánujete dokončit později, dovolí vám rychle nahlédnout na všechny své předchozí online objednávky kartiček či fotodárků, a navíc se zbavíte opakovaného vyplňovaní všech kontaktních údajů. Těšit se můžete také na novinky, zajímavosti i časově omezené slevové akce, o kterých se dozvíte přednostně.

Kam mám zadat slevový kód?

Pokud vám nefunguje kód některé z našich slevových akcí, je možné, že se jej snažíte vepsat do nesprávného políčka. Kód slevové akce zadejte do políčka, které vyskočí v editoru ihned po kliknutí na černé tlačítko „Do košíku“. Jestliže se vám i přesto nedaří uplatnit slevový kód, neváhejte nás kontaktovat.

manual

Editor hlásí nízkou kvalitu fotografie, co s tím?

Kalendáře, hrnky, puzzle, pexeso, tvorba fotoknihy i kartičky s vlastním potiskem vyžadují určité parametry fotografie, abychom mohli garantovat stoprocentní kvalitu provedení. Pokud vaše vlastní fotografie tyto parametry nesplňuje, editor vám to oznámí. Jestliže si i tak myslíte, že je vaše fotka pro potisk dostatečně kvalitní, nahrajte ji do produktu a uveďte prosím do poznámky žádost o její kontrolu. Jakmile její kvalitu ověříme, dáme vám obratem vědět, zda je použitelná, nebo vás poprosíme o fotografii novou.

Mám příliš velkou fotku, která se do editoru nenahraje.

Fotografii pro potisk fotodárku čí výrobu originálních svatebních oznámení, pozvánek, novoročenek a přání snadno zmenšíte pomocí téměř jakéhokoli programu na úpravu fotek. Obvykle to však není třeba. Pokud byste potřebovali se zmenšením fotky poradit, neváhejte nás kontaktovat.